自動ご注文フォームで24時間いつでもご発注いただけます。
※祝日・年末年始等の長期休暇も通常営業
Teaching Philosophy is a peer-reviewed academic journal devoted to the practical and theoretical discussion of teaching and learning philosophy, that is philosophy education. Established by Arnold Wilson in 1975, it has published over 2,500 articles and reviews in this field. Notable contributors include Norman Bowie, Myles Brand, Peter Caws, Angela Davis, Daniel Dennett, Alasdair MacIntyre, Rosalind Ladd, Michael Pritchard, Anita Silvers, and Robert C. Solomon. Members of the American Association of Philosophy Teachers and the Philosophy Learning and Teaching Organization have access as a benefit of membership. This journal has a Level 1 classification from the Publication Forum of the Federation of Finnish Learned Societies. and a SHERPA/RoMEO "green" self-archiving policy. It is published on behalf of the Teaching Philosophy Association by the Philosophy Documentation Center. Less
Teaching Philosophy の創刊は 1978 年です。
Teaching Philosophy の発行頻度は Quarterlyです。
Teaching Philosophy の出版社はPHILOSOPHY DOCUMENTATION CENTERです。
Teaching Philosophyの出版方針と研究範囲は本ページ上部で確認できます。
Teaching Philosophy の主な指標はEditage内の本ページ上部で確認できます。
Teaching PhilosophyのeISSN番号は2153-6619、pISSN番号は 0145-5788です。
このジャーナルは[object Object], [object Object], [object Object], [object Object], [object Object], [object Object], [object Object], [object Object], [object Object], [object Object]を含むトピックに対応しています。
適切なジャーナルを選ぶことで、あなたの研究内容がもっと関連性が高い読者層に届き、研究のインパクトやその分野への貢献度を最大化させることができるからです。
はい、著名なジャーナルから出版することは、あなたの経歴にもプラスに働くため、その後の助成金やキャリアプランにも影響があります。
ハイインパクトジャーナルから出版することはより多くの人の目に研究が触れることになりますが、同時に高い競争率の中から出版に漕ぎつける必要があります。そのため、インパクトファクターと出版にかかる工数のバランスを考慮するべきです。