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Language and Speech

eISSN: 1756-6053pISSN: 0023-8309

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目的と範囲

Language And Speech is a peer-reviewed academic journal that publishes papers in the fields of linguistics, experimental psychology, audiology and speech-language pathology. The journal's editors are Cynthia Clopper (Ohio State University) and Holger Mitterer (University of Malta). It has been in publication since 1958 and is currently published by SAGE Publications. Less

主要な指標

CiteScore
3.5
H-Index
60
Impact Factor
< 5
SJR
Q1Speech and Hearing
SNIP
1.37

ジャーナル概要

概要
  • 出版社
    SAGE PUBLICATIONS LTD
  • 言語
    English
  • 発行頻度
    Quarterly
基本情報
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トピックス

Second language
Speech recognition
Target audience
Tonal language
Stuttering
Focal position
Visual word recognition
Pitch accent
Tone sandhi
Sound change
Word learning
Metalinguistic awareness

最新の論文

年刊

よくある質問

Language and Speech の創刊はいつですか。 Faqs

Language and Speech の創刊は 1958 年です。

Language and Speech の発行頻度は。 Faqs

Language and Speech の発行頻度は Quarterlyです。

Language and SpeechのH-Index、SNIP score、Citescore、SJRはなんですか。 Faqs

Language and Speech のH-Index scoreは 60、Citescoreは3.5、SNIP scoreは 1.37、SJRはQ1です。

Language and Speechの出版社はどこですか。 Faqs

Language and Speech の出版社はSAGE PUBLICATIONS LTDです。

Language and Speechの出版方針と研究範囲はどこで確認できますか。 Faqs

Language and Speechの出版方針と研究範囲は本ページ上部で確認できます。

Language and Speechの指標はEditage内のどこで確認できますか。 Faqs

Language and Speech の主な指標はEditage内の本ページ上部で確認できます。

Language and SpeechのeISSNとpISSN番号はなんですか。 Faqs

Language and SpeechのeISSN番号は1756-6053、pISSN番号は 0023-8309です。

このジャーナルのメインとぴっくはなんですか。 Faqs

このジャーナルはSecond language, Speech recognition, Target audience, Tonal language, Stuttering, Focal position, Visual word recognition, Pitch accent, Tone sandhi, Sound change, Word learning, Metalinguistic awarenessを含むトピックに対応しています。

研究内容に合った適切なジャーナルを選ばなければならない理由は何ですか。 Faqs

適切なジャーナルを選ぶことで、あなたの研究内容がもっと関連性が高い読者層に届き、研究のインパクトやその分野への貢献度を最大化させることができるからです。

どのジャーナルを選ぶかは今後のキャリアに影響を与えますか。 Faqs

はい、著名なジャーナルから出版することは、あなたの経歴にもプラスに働くため、その後の助成金やキャリアプランにも影響があります。

よりハイインパクトのジャーナルを狙うべきですか。 Faqs

ハイインパクトジャーナルから出版することはより多くの人の目に研究が触れることになりますが、同時に高い競争率の中から出版に漕ぎつける必要があります。そのため、インパクトファクターと出版にかかる工数のバランスを考慮するべきです。