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The Journal of Studies on Alcohol and Drugs (JSAD) is a peer-reviewed scientific journal that publishes original research articles on various aspects of the use and misuse of alcohol and other drugs. Topics covered include the biological, medical, epidemiological, social, psychological, and legal aspects of alcohol and other drug use, abuse, and dependence. The journal was established in 1940 as the Quarterly Journal of Studies on Alcohol, changed its name in 1975 to Journal of Studies on Alcohol, before obtaining its current name in 2007. The journal appears bimonthly and publishes supplements at irregular intervals. The Journal of Studies on Alcohol and Drugs is a not-for-profit journal based in the Center of Alcohol Studies at Rutgers University. Less
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Journal of Studies on Alcohol and Drugs の創刊は 2007 年です。
Journal of Studies on Alcohol and Drugs の発行頻度は Bi-monthlyです。
Journal of Studies on Alcohol and Drugs のH-Index scoreは 133、Citescoreは4.3、SNIP scoreは 1.08、SJRはQ1です。
Journal of Studies on Alcohol and Drugs の出版社はALCOHOL RES DOCUMENTATION INC CENT ALCOHOL STUD RUTGERS UNIVです。
Journal of Studies on Alcohol and Drugsの出版方針と研究範囲は本ページ上部で確認できます。
Journal of Studies on Alcohol and Drugs の主な指標はEditage内の本ページ上部で確認できます。
Journal of Studies on Alcohol and DrugsのeISSN番号は1938-4114、pISSN番号は 1937-1888です。
このジャーナルはSubstance use, Prevention Study, Alcohol consumption, Public health, Anxiety sensitivity, Opioid use disorder, Cannabis use, Cable television, Policy implementation, Marijuana use, Sexual orientation, Logistic regression, Alcohol advertising, Inpatient mortality, Alcohol abuse, Cigarette smoking, Alcohol sensitivity, Smoking cessation, Risk perception, Prior authorizationを含むトピックに対応しています。
適切なジャーナルを選ぶことで、あなたの研究内容がもっと関連性が高い読者層に届き、研究のインパクトやその分野への貢献度を最大化させることができるからです。
はい、著名なジャーナルから出版することは、あなたの経歴にもプラスに働くため、その後の助成金やキャリアプランにも影響があります。
ハイインパクトジャーナルから出版することはより多くの人の目に研究が触れることになりますが、同時に高い競争率の中から出版に漕ぎつける必要があります。そのため、インパクトファクターと出版にかかる工数のバランスを考慮するべきです。