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The Journal of Small Business Management is a quarterly peer-reviewed academic journal published by Taylor & Francis on behalf of the International Council for Small Business (ICSB), and circulated in over 60 countries. The journal was published by Wiley-Blackwell until January 2020. The journal was first published in February 1963. It covers all aspects of small business management and entrepreneurship, and was the first journal dedicated to these topics. The editor-in-chief is Dr. Ayman El Tarabishy (George Washington University). Less
Indexed in the following public directories
Journal of Small Business Management の創刊は 1963 年です。
Journal of Small Business Management の発行頻度は Bi-monthlyです。
Journal of Small Business Management のH-Index scoreは 127、Citescoreは8.4、SNIP scoreは 2.1、SJRはQ1です。
Journal of Small Business Management の出版社はTAYLOR & FRANCIS INCです。
Journal of Small Business Managementの出版方針と研究範囲は本ページ上部で確認できます。
Journal of Small Business Management の主な指標はEditage内の本ページ上部で確認できます。
Journal of Small Business ManagementのeISSN番号は1540-627X、pISSN番号は 0047-2778です。
このジャーナルはEntrepreneurship, Capital gains tax, Venture capital, Small business, Entrepreneurial orientation, Family business, Escalation of commitment, Social capital, Human capital, Social entrepreneurship, Women entrepreneurs, Small business management, Entrepreneurship education, Venture capital investment, Product innovation, Dynamic capabilities, Conversation analysis, Microfinanceを含むトピックに対応しています。
適切なジャーナルを選ぶことで、あなたの研究内容がもっと関連性が高い読者層に届き、研究のインパクトやその分野への貢献度を最大化させることができるからです。
はい、著名なジャーナルから出版することは、あなたの経歴にもプラスに働くため、その後の助成金やキャリアプランにも影響があります。
ハイインパクトジャーナルから出版することはより多くの人の目に研究が触れることになりますが、同時に高い競争率の中から出版に漕ぎつける必要があります。そのため、インパクトファクターと出版にかかる工数のバランスを考慮するべきです。