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The Journal of Service Research is a quarterly peer-reviewed academic journal that covers the field of business studies. The current editor-in-chief is Michael K. Brady (Florida State University). The journal was established by Roland Rust (University of Maryland) in 1998 and is published by Sage Publications. The Journal of Service Research is sponsored by the Center for Excellence in Service at the University of Maryland’s Robert H. Smith School of Business. Less
Indexed in the following public directories
Journal of Service Research の創刊は 1998 年です。
Journal of Service Research の発行頻度は Quarterlyです。
Journal of Service Research のH-Index scoreは 137、Citescoreは16.3、SNIP scoreは 3.65、SJRはQ1です。
Journal of Service Research の出版社はSAGE PUBLICATIONS INCです。
Journal of Service Researchの出版方針と研究範囲は本ページ上部で確認できます。
Journal of Service Research の主な指標はEditage内の本ページ上部で確認できます。
Journal of Service ResearchのeISSN番号は1552-7379、pISSN番号は 1094-6705です。
このジャーナルはService innovation, Climate services, Service design, Ambidexterity, Work practice, Service recovery, Customer experience, Unintended consequencesを含むトピックに対応しています。
適切なジャーナルを選ぶことで、あなたの研究内容がもっと関連性が高い読者層に届き、研究のインパクトやその分野への貢献度を最大化させることができるからです。
はい、著名なジャーナルから出版することは、あなたの経歴にもプラスに働くため、その後の助成金やキャリアプランにも影響があります。
ハイインパクトジャーナルから出版することはより多くの人の目に研究が触れることになりますが、同時に高い競争率の中から出版に漕ぎつける必要があります。そのため、インパクトファクターと出版にかかる工数のバランスを考慮するべきです。