自動ご注文フォームで24時間いつでもご発注いただけます。
※祝日・年末年始等の長期休暇も通常営業
The Journal of Psychoeducational Assessment is a peer-reviewed academic journal that publishes papers in the field of educational psychology. The journal's editor-in-chief is Donald H. Saklofske (University of Western Ontario). It was established in 1983 and is currently published by SAGE Publications. This journal is a member of the Committee on Publication Ethics (COPE). Less
Indexed in the following public directories
研究を際立たせるグラフィカルアブストラクトを作りませんか?
人目を集め、興味を惹くエディテージの作るグラフィカルアブストラクトで
Journal of Psychoeducational Assessment の創刊は 1983 年です。
Journal of Psychoeducational Assessment の発行頻度は Bi-monthlyです。
Journal of Psychoeducational Assessment の出版社はSAGE PUBLICATIONS INCです。
Journal of Psychoeducational Assessmentの出版方針と研究範囲は本ページ上部で確認できます。
Journal of Psychoeducational Assessment の主な指標はEditage内の本ページ上部で確認できます。
Journal of Psychoeducational AssessmentのeISSN番号は1557-5144、pISSN番号は 0734-2829です。
このジャーナルはFactor structure, Chinese version, School climate, Measurement invariance, Screening measures, Rasch model, Differential item functioning, Risk assessment, Attention deficit hyperactivity disorder, Scientist practitioner, Multidimensional perfectionism, Structural equation modeling, Questionnaire, Curriculum-based measurement, Autism spectrum disorder, Confirmatory factor analysis, Student engagement, Mathematics assessment, Convergent validityを含むトピックに対応しています。
適切なジャーナルを選ぶことで、あなたの研究内容がもっと関連性が高い読者層に届き、研究のインパクトやその分野への貢献度を最大化させることができるからです。
はい、著名なジャーナルから出版することは、あなたの経歴にもプラスに働くため、その後の助成金やキャリアプランにも影響があります。
ハイインパクトジャーナルから出版することはより多くの人の目に研究が触れることになりますが、同時に高い競争率の中から出版に漕ぎつける必要があります。そのため、インパクトファクターと出版にかかる工数のバランスを考慮するべきです。