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The Journal of Media Business Studies is a quarterly peer-reviewed academic journal that covers business aspects of media enterprises. Aspects including media economics, strategic management, marketing, entrepreneurship , and finance . The journal was established in 2004 by founding editor-in-chief Robert G. Picard, and is published by Taylor & Francis. It is associated with the European Media Management Association. The editor-in-chief is Leona Achtenhagen Jönköping University. Less
Indexed in the following public directories
ヶ月 | 論文発表 |
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4-6 | 0% |
7-9 | 5% |
>9 | 95% |
Journal of Media Business Studies の創刊は 2004 年です。
Journal of Media Business Studies の発行頻度は Quarterlyです。
Journal of Media Business Studies の出版社はROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTDです。
Journal of Media Business Studiesの出版方針と研究範囲は本ページ上部で確認できます。
Journal of Media Business Studies の主な指標はEditage内の本ページ上部で確認できます。
Journal of Media Business StudiesのeISSN番号は2376-2977、pISSN番号は 1652-2354です。
このジャーナルはActionable knowledge, Business model, News media, Box office, Media management, Journalism, Business model innovation, Women entrepreneurs, Digital mediaを含むトピックに対応しています。
適切なジャーナルを選ぶことで、あなたの研究内容がもっと関連性が高い読者層に届き、研究のインパクトやその分野への貢献度を最大化させることができるからです。
はい、著名なジャーナルから出版することは、あなたの経歴にもプラスに働くため、その後の助成金やキャリアプランにも影響があります。
ハイインパクトジャーナルから出版することはより多くの人の目に研究が触れることになりますが、同時に高い競争率の中から出版に漕ぎつける必要があります。そのため、インパクトファクターと出版にかかる工数のバランスを考慮するべきです。