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The Journal of Marketing Education is a triannual peer-reviewed academic journal that publishes papers on marketing education. It is a member of the Committee on Publication Ethics (COPE) and committed to ethical practices in publishing. The editor-in-chief is Donald R. Bacon (Boise State University). It was established in 1979 and is currently published by SAGE Publications. Less
Indexed in the following public directories
Journal of Marketing Education の創刊は 1979 年です。
Journal of Marketing Education の発行頻度は Tri-annualです。
Journal of Marketing Education のH-Index scoreは 63、Citescoreは5.2、SNIP scoreは 2.33、SJRはQ1です。
Journal of Marketing Education の出版社はSAGE PUBLICATIONS INCです。
Journal of Marketing Educationの出版方針と研究範囲は本ページ上部で確認できます。
Journal of Marketing Education の主な指標はEditage内の本ページ上部で確認できます。
Journal of Marketing EducationのeISSN番号は1552-6550、pISSN番号は 0273-4753です。
このジャーナルはDigital marketing, Student learning, Social responsibility, Project-based learning, Future proof, Student engagement, Systematic reviewを含むトピックに対応しています。
適切なジャーナルを選ぶことで、あなたの研究内容がもっと関連性が高い読者層に届き、研究のインパクトやその分野への貢献度を最大化させることができるからです。
はい、著名なジャーナルから出版することは、あなたの経歴にもプラスに働くため、その後の助成金やキャリアプランにも影響があります。
ハイインパクトジャーナルから出版することはより多くの人の目に研究が触れることになりますが、同時に高い競争率の中から出版に漕ぎつける必要があります。そのため、インパクトファクターと出版にかかる工数のバランスを考慮するべきです。