自動ご注文フォームで24時間いつでもご発注いただけます。
※祝日・年末年始等の長期休暇も通常営業
Journal of Learning Disabilities is a peer-reviewed academic journal that covers the field of special education. The editor-in-chief is Stephanie Al Otaiba (Southern Methodist University). It was established in 1968 and is currently published by SAGE Publications in association with the Hammill Institute on Disabilities. Less
研究を際立たせるグラフィカルアブストラクトを作りませんか?
人目を集め、興味を惹くエディテージの作るグラフィカルアブストラクトで
Journal of Learning Disabilities の創刊は 1968 年です。
Journal of Learning Disabilities の発行頻度は Bi-monthlyです。
Journal of Learning Disabilities の出版社はSAGE PUBLICATIONS INCです。
Journal of Learning Disabilitiesの出版方針と研究範囲は本ページ上部で確認できます。
Journal of Learning Disabilities の主な指標はEditage内の本ページ上部で確認できます。
Journal of Learning DisabilitiesのeISSN番号は1538-4780、pISSN番号は 0022-2194です。
このジャーナルはDyslexia, Attention deficit hyperactivity disorder, Phonological awareness, Text processing, Reading comprehension, Word reading, General education, Professional development, Reading skills, Curriculum-based measurement, Response to intervention, Rapid automatized naming, Systematic review, Intervention group, Predictive value, Self-efficacy, Early reading, Phonemic awarenessを含むトピックに対応しています。
適切なジャーナルを選ぶことで、あなたの研究内容がもっと関連性が高い読者層に届き、研究のインパクトやその分野への貢献度を最大化させることができるからです。
はい、著名なジャーナルから出版することは、あなたの経歴にもプラスに働くため、その後の助成金やキャリアプランにも影響があります。
ハイインパクトジャーナルから出版することはより多くの人の目に研究が触れることになりますが、同時に高い競争率の中から出版に漕ぎつける必要があります。そのため、インパクトファクターと出版にかかる工数のバランスを考慮するべきです。