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The Journal of Communication is a bimonthly peer-reviewed academic journal that publishes articles and book reviews on a broad range of issues in communication theory and research. It was established in 1951 and the current editor-in-chief is R. Lance Holbert (Temple University). According to the Journal Citation Reports, its 2018 impact factor is 3.753. The Journal of Communication is ranked fifth out of 88 journals in the category "Communication". It is published by Oxford University Press on behalf of the International Communication Association. Less
Indexed in the following public directories
ヶ月 | 論文発表 |
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4-6 | 0% |
7-9 | 23% |
>9 | 77% |
Journal of Communication の創刊は 1950 年です。
Journal of Communication の発行頻度は Bi-monthlyです。
Journal of Communication のH-Index scoreは 156、Citescoreは9.8、SNIP scoreは 3.56、SJRはQ1です。
Journal of Communication の出版社はOXFORD UNIV PRESS INCです。
Journal of Communicationの出版方針と研究範囲は本ページ上部で確認できます。
Journal of Communication の主な指標はEditage内の本ページ上部で確認できます。
Journal of CommunicationのeISSN番号は1460-2466、pISSN番号は 0021-9916です。
このジャーナルはSelf-esteem, Social media, Racial bias, Skin color, Statistical model, Journalism, Use of force, News media, Anger, Science communication, Communication for social change, Political communication, Vocabularyを含むトピックに対応しています。
適切なジャーナルを選ぶことで、あなたの研究内容がもっと関連性が高い読者層に届き、研究のインパクトやその分野への貢献度を最大化させることができるからです。
はい、著名なジャーナルから出版することは、あなたの経歴にもプラスに働くため、その後の助成金やキャリアプランにも影響があります。
ハイインパクトジャーナルから出版することはより多くの人の目に研究が触れることになりますが、同時に高い競争率の中から出版に漕ぎつける必要があります。そのため、インパクトファクターと出版にかかる工数のバランスを考慮するべきです。