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The Journal of Advertising is published fives times per year and is a peer-reviewed academic journal covering advertising theories and their relationship with practice. It is owned by the American Academy of Advertising and published on their behalf by Routledge Taylor & Francis. Less
Indexed in the following public directories
ヶ月 | 論文発表 |
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Journal of Advertising の創刊は 1972 年です。
Journal of Advertising の発行頻度は Quarterlyです。
Journal of Advertising の出版社はROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTDです。
Journal of Advertisingの出版方針と研究範囲は本ページ上部で確認できます。
Journal of Advertising の主な指標はEditage内の本ページ上部で確認できます。
Journal of AdvertisingのeISSN番号は1557-7805、pISSN番号は 0091-3367です。
このジャーナルはSwitching frequency, Advertising research, Social media, Online advertising, Creativity, Cultural identity, Overweight, Artificial intelligence, Collaborative filtering, Computational advertising, Big data, Brand community, Parental mediation, Message framingを含むトピックに対応しています。
適切なジャーナルを選ぶことで、あなたの研究内容がもっと関連性が高い読者層に届き、研究のインパクトやその分野への貢献度を最大化させることができるからです。
はい、著名なジャーナルから出版することは、あなたの経歴にもプラスに働くため、その後の助成金やキャリアプランにも影響があります。
ハイインパクトジャーナルから出版することはより多くの人の目に研究が触れることになりますが、同時に高い競争率の中から出版に漕ぎつける必要があります。そのため、インパクトファクターと出版にかかる工数のバランスを考慮するべきです。