自動ご注文フォームで24時間いつでもご発注いただけます。
※祝日・年末年始等の長期休暇も通常営業
The Family and Consumer Sciences Research Journal is a quarterly peer-reviewed academic journal published by Wiley-Blackwell on behalf of the American Association of Family & Consumer Sciences. The journal was established in 1972 and published by Sage Publications until 2010. The current editor-in-chief is Sharon A. DeVaney (Purdue University). The journal covers consumerism, human development and family studies. Less
Family and Consumer Sciences Research Journal の創刊は 1972 年です。
Family and Consumer Sciences Research Journal の発行頻度は Quarterlyです。
Family and Consumer Sciences Research Journal のH-Index scoreは 35、Citescoreは1.6、SNIP scoreは 0.71、SJRはQ1です。
Family and Consumer Sciences Research Journal の出版社はWILEYです。
Family and Consumer Sciences Research Journalの出版方針と研究範囲は本ページ上部で確認できます。
Family and Consumer Sciences Research Journal の主な指標はEditage内の本ページ上部で確認できます。
Family and Consumer Sciences Research JournalのeISSN番号は1552-3934、pISSN番号は 1077-727Xです。
適切なジャーナルを選ぶことで、あなたの研究内容がもっと関連性が高い読者層に届き、研究のインパクトやその分野への貢献度を最大化させることができるからです。
はい、著名なジャーナルから出版することは、あなたの経歴にもプラスに働くため、その後の助成金やキャリアプランにも影響があります。
ハイインパクトジャーナルから出版することはより多くの人の目に研究が触れることになりますが、同時に高い競争率の中から出版に漕ぎつける必要があります。そのため、インパクトファクターと出版にかかる工数のバランスを考慮するべきです。