自動ご注文フォームで24時間いつでもご発注いただけます。
※祝日・年末年始等の長期休暇も通常営業
The Canadian Journal for the Scholarship of Teaching and Learning is a peer reviewed, trans-disciplinary, open-access electronic journal created and supported by the Society for Teaching and Learning in Higher Education. The Journal accepts submissions from academic professionals working to understand and enhance learning through systematic scholarly inquiry: articles relevant to the Canadian context, that shed new light on the teaching and learning interests of post-secondary education in Canada, including quantitative and/or qualitative research reports and essays examining issues in the scholarship of teaching and learning. Note: The information contained on this page was developed by the CJSoTL Editorial Board members and the content is taken from the journal’s website. Less
Indexed in the following public directories
CANADIAN JOURNAL FOR THE SCHOLARSHIP OF TEACHING AND LEARNING の創刊は 2010 年です。
CANADIAN JOURNAL FOR THE SCHOLARSHIP OF TEACHING AND LEARNING の発行頻度は Irregularです。
CANADIAN JOURNAL FOR THE SCHOLARSHIP OF TEACHING AND LEARNING の出版社はSOC TEACHING & LEARNING HIGHER EDUCATIONです。
CANADIAN JOURNAL FOR THE SCHOLARSHIP OF TEACHING AND LEARNINGの出版方針と研究範囲は本ページ上部で確認できます。
CANADIAN JOURNAL FOR THE SCHOLARSHIP OF TEACHING AND LEARNING の主な指標はEditage内の本ページ上部で確認できます。
CANADIAN JOURNAL FOR THE SCHOLARSHIP OF TEACHING AND LEARNINGのeISSN番号は1918-2902、pISSN番号は 1918-2902です。
適切なジャーナルを選ぶことで、あなたの研究内容がもっと関連性が高い読者層に届き、研究のインパクトやその分野への貢献度を最大化させることができるからです。
はい、著名なジャーナルから出版することは、あなたの経歴にもプラスに働くため、その後の助成金やキャリアプランにも影響があります。
ハイインパクトジャーナルから出版することはより多くの人の目に研究が触れることになりますが、同時に高い競争率の中から出版に漕ぎつける必要があります。そのため、インパクトファクターと出版にかかる工数のバランスを考慮するべきです。