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The American Journal of Business is a biannual peer-reviewed academic journal of business studies that is published by Emerald Group Publishing. It covers research in accountancy, finance, information systems, management, marketing, operations management, and strategic management. The journal was established in 1985 as the Mid-American Journal of Business, as the original member universities were in the Mid-American Conference. In 2007, it obtained its current name. It is currently sponsored by 10 universities accredited by the Association to Advance Collegiate Schools of Business, including Ball State University, Bowling Green State University, Central Michigan University, Cleveland State University, Miami University, Northern Illinois University, Ohio University, the University of Toledo, the University of Akron, and Western Michigan University. Each university provides a board member. The editors-in-chief are Richard Reed and Susan F. Storrud-Barnes (Cleveland State University). Occasionally, the journal publishes special issues dedicated to a single topic. Less
AMERICAN JOURNAL OF BUSINESS の創刊は 1985 年です。
AMERICAN JOURNAL OF BUSINESS の発行頻度は Quarterlyです。
AMERICAN JOURNAL OF BUSINESS の出版社はEMERALD GROUP PUBLISHING LTDです。
AMERICAN JOURNAL OF BUSINESSの出版方針と研究範囲は本ページ上部で確認できます。
AMERICAN JOURNAL OF BUSINESS の主な指標はEditage内の本ページ上部で確認できます。
AMERICAN JOURNAL OF BUSINESSのeISSN番号は1935-5181、pISSN番号は 1935-519Xです。
このジャーナルはBusiness analytics, Small business, Open innovation, Financial market efficiency, Ethical leadership, Salary, Corporate social responsibilityを含むトピックに対応しています。
適切なジャーナルを選ぶことで、あなたの研究内容がもっと関連性が高い読者層に届き、研究のインパクトやその分野への貢献度を最大化させることができるからです。
はい、著名なジャーナルから出版することは、あなたの経歴にもプラスに働くため、その後の助成金やキャリアプランにも影響があります。
ハイインパクトジャーナルから出版することはより多くの人の目に研究が触れることになりますが、同時に高い競争率の中から出版に漕ぎつける必要があります。そのため、インパクトファクターと出版にかかる工数のバランスを考慮するべきです。